Deze lente mocht ik dit leuke gezin fotograferen tijdens een gezellige gezinsshoot op de Ginkelse hei in Ede. Een prachtige plek waar ik vaak kom omdat het daar zo mooi en veelzijdig is. We waren er dit keer tijdens het gouden uurtje, dit is het uur voordat de zon ondergaat en het licht is dan zó mooi! Het gezin wat ik mocht fotograferen bestaat uit 3 jongens waaronder een tweeling, en een vierde kindje op komst. Dus eigenlijk een gezinsshoot en zwangerschapsshoot in één!

Veel mensen zeggen voorafgaand aan de shoot dat ze niet zo goed zijn in poseren en niet zo houden van op de foto gaan. Maar je hoeft er ook absoluut niet goed in te zijn! We maken er een ontspannen uurtje van. Lekker buiten zijn, spelen, lachen, knuffelen, rennen. Dat is precies waar een gezinsshoot om draait, dus geen stijve poses of “lach-even-in-de-camera” foto’s. Tijdens deze shoot maken we foto’s door lekker bezig te zijn. Te bewegen, te spelen, je kind op te tillen, samen te lachen, jonassen, hand in hand te wandelen of rennen of gewoon even dicht tegen elkaar aan te kruipen en te knuffelen. Ik neem jullie mee en geef allerlei opdrachtjes. Dat is op een ontspannen manier zodat niemand zich ongemakkelijk hoeft te voelen.
Samen buiten zijn, lachen, spelen en genieten van elkaar; dat is precies wat een gezinsshoot moet zijn. Tijdens een fotoshoot in de natuur draait het niet om poseren, maar om het vastleggen van jullie zoals jullie echt zijn. En deze gezellige gezinsshoot op de Ginkelse hei in Ede was zo’n shoot!
Lijkt het jullie leuk om ook zulke foto’s te laten maken tijdens een gezinsfotoshoot in de natuur? Neem gerust contact met me op, ik denk graag met jullie mee over een shoot die bij jullie past.











Neem vrijblijvend contact op!